Malownicza Kotlina Kłodzka i Praga!

W dniach 22 – 24.04.2024r. uczniowie klas 2Tb, 3Tb i 3a udali się na trzydniową wycieczkę do Kotliny Kłodzkiej i Pragi.

Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Kopalnię Złota w Złotym Stoku – jedną z piękniejszych w Polsce. Kolejną atrakcją tego dnia była wizyta w Twierdzy Kłodzko – będąca systemem obronnym z okresu XVII i XVIII wieku. Jednak najciekawsza część dla nas była pod ziemią – labirynty, w których można było pobłądzić, trochę się zmęczyć i przejść „Chodnikiem Krasnala”. Drugiego dnia po bardzo wczesnym śniadaniu wyruszyliśmy zwiedzać Pragę. Rozpoczęliśmy od prawobrzeżnej części Wełtawy, nad którą górował słynny Hrad-Praski Zamek. To była też doskonała okazja, aby zobaczyć uroczystość zmiany warty. Następnie podziwialiśmy Praską Loretę i Katedrę św. Wita, a spacerując Mostem Karola w kierunku Starego Miasta, dotarliśmy do Rynku i astronomicznego zegara Orloj. Trzeciego dnia wędrowaliśmy labiryntem Błędnych Skał i degustowaliśmy uzdrowiskowe wody w pięknym parku Kudowa-Zdrój. Szkoda było wracać, bo czas spędzony na wycieczce był naprawdę fantastyczny. W drodze powrotnej śpiewaliśmy przy gitarowych popisach naszych uczniów.