Projekt społeczny – Sztuka Zrozumienia

Sztuka Zrozumienia to projekt społeczny, realizowany przez cztery uczennice Naszej Szkoły – Kamilę Kozę, Wiktorię Pollok i Emilię Zalas z kl. 3C oraz Karolinę Krupę z kl. 3B – w ramach ogólnopolskiej Olimpiady Zwolnieni z Teorii, który ma na celu zwiększenie wiedzy na temat konfliktów występujących w relacjach nastolatków z ich opiekunami oraz sposobów ich rozwiązywania. Zamierzamy poprzez treści umieszczane na portalach społecznościowych oraz, w miarę możliwości w przyszłości, spotkania w lokalnych szkołach, pomóc jak największej ilości osób w budowaniu zdrowych relacji i prowadzeniu konstruktywnego dialogu. Problemem społecznym, na który odpowiada nasz projekt, są powszechnie zauważalne trudności w zbudowaniu głębokiej relacji pomiędzy nastolatkami oraz ich rodzicami/opiekunami, natomiast beneficjentami Sztuki Zrozumienia są zarówno nastolatkowie, jak i rodzice, szukający sposobu na znalezienie wspólnego języka.

Serdecznie zachęcamy do śledzenia naszych działań i zaobserwowania profilów projektu w mediach społecznościowych:
https://www.instagram.com/sztukazrozumienia/
https://www.facebook.com/Sztuka-Zrozumienia-106107248517593/

Projekt Sztuka Zrozumienia został wyróżniony pod koniec października jako jeden z najlepiej punktowanych na platformie, otrzymując propozycję wsparcia ze strony eksperta „Deloitte”. Jest to marka skupiająca dziesiątki tysięcy profesjonalistów w niezależnych firmach na całym świecie, współpracujących przy świadczeniu wybranym klientom usług badania i innych usług atestacyjnych, doradztwa gospodarczego, doradztwa finansowego, zarządzania ryzykiem i doradztwa podatkowego oraz innych powiązanych usług.

Skip to content