Chcesz poznać człowieka…zabierz go w góry!

Klasa 1af wraz z wychowawczynią Panią Moniką Swobodą i klasa 1b1 wraz z wychowawczynią Panią Iwoną Gałką wybrali na swoją pierwszą wycieczkę krajoznawczą malownicze Zakopane wraz z otaczającymi je pięknymi Tatrami.
Pomimo dość zmiennej pogody i krążących dookoła burz w pierwszy dzień udało nam się zwiedzić centrum Zakopanego z jego słynnymi Krupówkami, zabytkowy cmentarz, willę Koliba – projekt Stanisława Witkiewicza, Wielką Krokiew – skocznię narciarską i podjęliśmy próbę podejścia pod Gubałówkę.
Resztę dnia spędziliśmy w miejscu zakwaterowania w Willi „Jędruś” w Murzasichle, z przepiękną panoramą Tatr Wysokich.
Uczniowie wykorzystali ten czas na grę w siatkówkę, piłką nożną, gry planszowe oraz integrację klasową.
W drugim dniu, w towarzystwie przepięknej pogody tuż po śniadaniu udaliśmy się do Kuźnic, skąd rozpoczęliśmy wędrówkę Doliną Jaworzynki do Hali Gąsienicowej. Naszym celem było dojście do Czarnego Stawu Gąsienicowego.
Po 3 godzinach marszu dotarliśmy do schroniska Murowaniec…po krótkiej przerwie wyruszyliśmy w stronę stawu…
Naszą wyprawę zakończyliśmy powrotem Doliną Suchej Wody.
Po wymagającej wędrówce wśród przepięknych widoków na najciekawsze szczyty Tatr…zrelaksowaliśmy się przy ognisku. Piekliśmy kiełbaski i pianki, biesiadowaliśmy śpiewając znane utwory przy akompaniamencie dwóch ukulele i gitary akustycznej.
Trzeci dzień to relaks w czystej postaci, a mianowicie 3 godzinna wizyta w Termach Chochołowskich😊
Naszą wycieczkę zakończyliśmy zwiedzaniem ruin zamku w Czorsztynie
Przez cały pobyt naszej grupie towarzyszyła przewodniczka Pani Noemi- góralka z krwi i kości, miłośniczka narciarstwa, opiekunka Pani Katarzyna Franciszok i najlepszy na świecie mistrz kierownicy, Pan Janusz.