„Jak przygoda to tylko w Warszawie”

W dniach od 2 do 4 października 2024 roku uczniowie klas 3Tb, 4Ta i 4Tb wzięli udział w wycieczce edukacyjnej do Warszawy. Wyjazd był zorganizowany w ramach ministerialnego programu „Podróże z klasą”.
Pierwszego dnia zwiedziliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego. Niezwykłym przeżyciem było spotkanie i rozmowa z jednym z najmłodszych żołnierzy Bogusławem Kamolą ps.”Hipek”. Kontynuując opowieść o przeszłości udaliśmy się do zabytkowej nekropolii – Cmentarza Powązkowskiego.
Drugi dzień był na sportowo. Spacerowaliśmy alejkami Łazienek Królewskich i wdrapaliśmy się na taras widokowy Stadionu Narodowego. W tym dniu nie mogło zabraknąć wizyty w Muzeum Sportu i Turystyki na warszawskim Żoliborzu. Przez chwilę poczuliśmy się wyjątkowo pozując przy ścianie chwały naszych polskich olimpijczyków. Oprócz odkrywania olimpijskich artefaktów i instalacji artystycznych nauczyliśmy się wiązać liny, węzły i supełki. To wiedza praktyczna nie tylko w alpinizmie czy żeglarstwie, ale również w codziennym życiu.
Ostatnim etapem naszej wycieczki było zwiedzanie warszawskiej Starówki i wizyta w Zamku Królewskim.
Nasza wycieczka była świetną okazją do integracji międzyklasowych także w królewskim splendorze hotelu.
Opiekunowie Ż. Cierpioł, M.Drzewiczak OMI, A. Wawroś.